Snart bär det av..

Allt är packat (utom resefikat), katterna har fått mat och vatten, hästarna är skodda och flyttade och snart är det bara att lägga sig och sova, det blir ju en tidig och lång dag imorgon.

 

Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket saker med mig? En kombi full med stolar, bord, tält, kläder, mat, sovsäckar etc. Fast jag har ju gott om plats och då känns det bättre att ta lite för mycket saker med sig, vädret kan ju vara skiftande och hellre för varma kläder än för kalla. I år är det ju bara jag i bilen, så då får man ju lite extra plats.

Kl 8 imorgon åker jag mot Östersund för lite shopping, mitt på dagen vidare mot Fäviken. Jag hoppas jag får en bra tältplats och att det inte regnar och är blött när jag ska upp med allt, då tror jag att jag sover i bilen, det har jag ju gjort förr (fördelen med en kombi)!

 

Bild: Privat

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0