Spöket Laban-kalas och Halloween..

Ja, då börjar ansiktsmålningens högtid att närma sig... Jag har mjukstartat med ett Spöket Labankalas på Sockenvägen, alldeles lagom läskigt.

Framöver så är det ju spökjakt på stallet, där barnen får måla sig till vad de vill. Detta sker fredagen den 5 november. Skulle det vara någon som vill bli målat till lördagen den 6, när det är på hotellet, så målar jag från 50 kr/person (beror lite på vad man vill ha och hur mycket det är). Ring mig så får vi bestämma tid och plats samt kolla av vad du vill ha.

 

Glöm inte bort att ansitksmålning är ett roligt inslag till både födelsedagskalas, möhippor, svensexor, dop och andra kalas, eller bara so underhållning när man träffas några stycken med barn. Pris diskuteras utifrån antal barn, ett barnkalas för upp till 15 barn ( 1 timme) brukar jag ta 350 kr för, är det betydligt färre barn då anpassar jag priset. Kanske kan det vara en idé att slå ihop flera kalas och dela på kostnaden?

Hör bara av er så hittar vi säkert en lösning!

 

 

Bild: privat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0